چاپ کردن این صفحه

* هیات ورزش‌های همگانی فارس، میزبان مسابقات دارت کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور*   منتخب سردبیر

توسط پریسا گلریزخاتمی 17 تیر 1402 272 0
  مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در شیراز به خط پایان رسید.
 
مسابقات ملی کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در بخش آقایان، رشته دارت به میزبانی شیراز برگزار و تیم‌های قهرمان تجلیل شدند.
علیرضا غلامیان، سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان فارس اظهار داشت: ورزش برای کارمندان و سازمانهای موفق بسیار حائز اهمیت است، ورزش منجر به بهبود سلامت جسمانی و روحی کارکنان می‌شود، همچنین با شرکت در فعالیت‌های ورزشی، کارمندان می‌توانند از افزایش انرژی و توانمندی برخوردار شوند که در نتیجه عملکرد کاری آن‌ها بهبود می‌یابد.
وی افزود: فعالیت‌های ورزشی می‌توانند باعث افزایش تمرکز و افزایش جدیت و دقت در انجام امور روزانه شوند. همچنین، ورزش می‌تواند استرس را کاهش داده و به مقابله با فشارهای روزمره کارمندان کمک کند.
غلامیان اضافه کرد: ورزش همگانی به عنوان یک فعالیت گروهی، می‌تواند تعاملات اجتماعی و همکاری بین اعضای یک سازمان را تقویت کند، تشکیل تیم‌های ورزشی داخل سازمان، میزان همبستگی و همفکری را بین کارمندان افزایش می‌دهد و ارتباطات میان آن‌ها را قوی‌تر می‌سازد. همچنین ورزش می‌تواند رهبری و مدیریت را تقویت کند. با تجربه حضور در رویدادهای ورزشی، کارمندان می‌توانند مهارت‌های رهبری و مدیریتی خود را بهبود بخشند و این مهارت‌ها را به محیط کار انتقال دهند.
او با اشاره به نتایج تحقیقات علمی و دانشگاهی در حوزه ورزش تصریح کرد: هرسازمانی که به مولفه‌های پویایی و نشاط کارکنان خود توجه بیشتری داشته در حوزه بهره‌وری‌ و تولیداتی‌ از رشد و ارتقاء محسوسی برخوردار بوده است.
غلامیان یادآور شد: در توسعه و ترویج ورزش همگانی و سلامت جسمی و روحی جامعه باید همه سازمان‌ها و نهادی‌های دولتی و اجتماعی همراهی، مشارکت و برنامه‌ریزی مدنی داشته باشند.
سرپرست هیات ورزش‌های همگانی در خصوص این مسابقات بیان داشت: این دوره از رقابت‌ها طی دو روز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، هیات انجمن‌های ورزشی استان و کمیته دارت کشور و همچنین حمایت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، شهرداری منطقه ۱۰، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان اتوبوسرانی شیراز و اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.
وی ادامه داد: ۱۵۶ شرکت‌کننده در قالب ۲۶ تیم از سراسر کشور در این مسابقات به رقابت پرداختند که مدیریت فنی این مسابقات با همت کمیته دارت استان انجام شد و در پایان تیم‌های خراسان رضوی، کرمانشاه و کردستان به ترتیب اول تا سوم شدند که پس از پایان مسابقات، شرکت کنندگان در برنامه شیرازگردی و بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری به صورت رایگان شرکت نمودند.
غلامیان از میزبانی مسابقات ملی دارت کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در بخش بانوان خبر داد و افزود: مسابقات دارت بخش بانوان از فردا ۱۷ لغایت ۱۹ تیرماه در شیراز برگزار خواهد شد.
شماره روزنامه:7801
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
آخرین ویرایش در شنبه, 17 تیر 1402

موارد مرتبط