چاپ کردن این صفحه

*پایان اردوی تیم ملی کشتی  فرنگی در شیراز*  

توسط پریسا گلریزخاتمی 14 مرداد 1402 221 0
در ادامه اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی عصر روز پنجشنبه برنامه مرور فن در دستور کار کادر فنی قرار گرفت و ملی‌پوشان در آخرین برنامه اردو با انرژی و روحیه بالا به تمرین پرداختند.
پس از آن ملی‌پوشان به دعوت امیرسرتیپ ابوالقاسم رضایی فرماندهی ارشد نظامی منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد و با همراهی حجت‌السلام موسوی ریاست دادگستری فارس، محمدحسن اسدی شهردار شیراز، شکوهی مدیرکل اداره ورزش و جوانان فارس و ساسان خوبیاری ریاست هیات کشتی استان فارس از موزه نظامی باغ عفیف آباد دیدن کردند.
 امیر رضایی در حاشیه دیدار با ملی‌پوشان کشتی گفت: بسیار خرسندم که در کنار قهرمانان و دلاوران کشتی فرنگی کشور هستم و از میزبانی شیراز در برگزاری این اردو به خود می‌بالم‌.
فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه گفت: مقام این دلاوران و قهرمانان مثال سربازان سلاح به دست در میدان جنگ است و این دلاوران در آوردگاه‌های بین‌المللی پرچمدار کشور عزیزمان ایران هستند.
امیر رضایی افزود: حمایت از قهرمانان وطن وظیفه همگانی است و ما نیز به سهم و توان خودمان در کنار ملی‌پوشان خواهیم بود.
 محمدحسن اسدی شهردار کلان شهر شیراز نیز از حضور تیم ملی کشتی فرنگی ابراز خشنودی کرد و ضمن قدردانی از هیات کشتی استان فارس، برای تیم ملی کشتی کشورمان در مسابقات پیش رو موفقیت و سربلندی آرزو نمود.
 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
آخرین ویرایش در شنبه, 14 مرداد 1402

موارد مرتبط