چاپ کردن این صفحه

*افتتاح کانون ورزشی تخصصی تنیس روی میز*   منتخب سردبیر

توسط پریسا گلریزخاتمی 03 خرداد 1402 199 0
کانون ورزشی تخصصی تنیس روی میز، روز گذشته با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، رییس، معاون تربیت بدنی و سلامت، معاون مالی و کارشناس مسئول آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز، سرپرست، نایب رییس و دبیر هیات تنیس روی میز استان، سرمربی تیم ملی نوجوانان، مربیان و بازیکنان مطرح استان و کشور افتتاح شد.
حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: امروز در جمع پینگ‌پنگ‌بازان شاهد افتتاح سالنی هستیم که قبلاً کاربری ورزشی نداشته و اکنون با همکاری آموزش و پرورش و هیات تنیس روی میز استان، به کانون تخصصی تنیس روی میز تبدیل شده است.
 وی افزود: افتتاح این کانون فرصتی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و حضور بیشتر و مؤثر مربیان برتر استان و کشور است تا بتوانیم به صورت حرفه‌ای استعدادیابی کرده و به ورزش تنیس روی میز خدمتی شایسته نماییم.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: شهر شیراز به خصوص ناحیه یک اماکنی دارد که می‌تواند با رویکرد فرهنگی و ورزشی، درآمدزایی داشته باشد. وی اضافه کرد: درآمدزایی نیاز امروز ورزش ماست و با این رویکرد می‌توانیم با ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان، آن‌ها را به این ورزش سوق دهیم تا از بین آنان استعدادیابی و قهرمان‌پروری نماییم.
وی ضمن ابراز خرسندی از افزایش یک سالن پینگ‌پنگ به سالن‌های ورزشی شیراز، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با حمایت و همکاری هیات تنیس استان و آموزش و پرورش در جهت رفع نواقص کانون گامی ارزنده برداریم.
حسینی با تاکید بر حمایت از دانش‌آموزان مستعد و معرفی سالن‌های ورزشی به آنان خاطرنشان کرد: ضروریست تا کانون‌های تخصصی در رشته‌های مختلف ورزشی را فعال کنیم چرا که علاوه بر درآمدزایی و ایجاد شرایط بهتر برای مربیان، می‌توانیم با شناسایی استعدادها و حمایت آن‌ها، قهرمانان استانی، کشوری و جهانی داشته باشیم.
مهرآور رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز گفت: اگر بخواهیم در بحث موضوع آسیب‌های اجتماعی و اوقات فراغت، موفق عمل نماییم باید به سمت افتتاح سالن‌های ورزشی حرکت کنیم‌. 
مهرآور افزود: افتتاح این سالن، فرصت مغتنمی است چرا که پتانسیل لازم برای پرکردن اوقات فراغت و شناسایی استعدادهای ورزشی تنیس را دارد و فرصتی است تا پس از شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی، آن‌ها را به سمت مسابقات ناحیه‌ای، استانی و کشوری سوق دهیم.
وی ضمن خرسندی از شرایط فراهم شده، ابراز امیدواری نمود تا با حمایت ورزشکاران، سهمی در رشد استعدادها داشته باشیم.
 
هادیان سرپرست هیات ورزش تنیس روی میز استان گفت: سرانه ورزشی شهر شیراز نشان می‌دهد که این شهر در رشته ورزشی تنیس روی میز، بسیار محروم است.
وی ضمن ابراز خرسندی از حمایت آموزش و پرورش افزود: از دیدگاهی که در آموزش و پرورش نسبت به ورزش دانش‌آموزان به ویژه ورزش تنیس روی میز وجود دارد و نهضتی که اکنون شکل گرفته است؛ بسیار خرسندم و درصورت تداوم همکاری می‌توانیم گام موثری در معرفی و رشد تنیس روی میز استان برداریم.
هادیان اضافه کرد: هیات تنیس روی میز استان، تامین تجهیزات و حمایت از بازیکنان قهرمان را، در اولویت برنامه‌های خود خواهد داشت.
سرپرست هیات تنیس روی میز استان از آموزش و پرورش به عنوان یکی از مخازن استعداد نام برد و ابراز امیدواری نمود که با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با آموزش و پرورش در جهت معرفی بهتر این رشته ورزشی و استعدادیابی شاهد موفقیت‌های بیشتری در استان و کشور باشیم.
 
نایب رئیس هیات تنیس روی میز استان گفت: کانون تخصصی تنیس روی میز در محل سالن شهید مطهری آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.
زهرا ولایتی ابراز امیدواری نمود که با معرفی این سالن به دانش‌آموزان بتوان علاوه‌بر استعدادیابی، گام موثری در رشد این رشته ورزشی برداشت.
 
 
 
شماره روزنامه:7765
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط