چاپ کردن این صفحه

*تخصیص مبلغ دو میلیارد تومان برای تکمیل مانژ سوارکاری استادیوم ورزشی شهید ناهید کوار*   منتخب سردبیر

توسط پریسا گلریزخاتمی 08 خرداد 1402 175 0
  همایش "شو سواره اسبان ایرانی" با شرکت بالغ بر ۶۰ راس اسب و سوارکار روز جمعه در استادیوم ورزشی شهید ناهید شهرستان کوار برگزار شد.
این همایش با حضور سوارکاران مطرح کشوری از ساعت ۱۶ تا پاسی از شب و با حضور بیش از ۳ هزار تماشاگر علاقه‌مند به ورزش سوارکاری و صنعت اسب از شهرستانهای استان و استان‌های همجوار به اجرا درآمد.
درجریان برگزاری این همایش که به همت هیات سوارکاری شهرستان کوار و با همکاری جاوید منصوری رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان کوار برگزار شد؛ مجید سیدمومنی مدیرکل امور مجلس و استانها، شکیبامهر مدیرکل فنی و نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم شهرستانهای کوار، سروستان و خرامه، خانی فرماندار و بهنام ناهید معاون فرمانداری شهرستان کوار با حضور در استادیوم ورزشی شهید ناهید این شهرستان از همایش اسب و مسابقات شو سواره در مانژ اختصاصی سوارکاری بازدید کردند.
همچنین غلامعلی طفیونی رئیس هیات سوارکاری استان فارس، سیدشهاب حیدری‌اصل رییس کمیته جشنواره و زیبایی، محمدرضا جعفری رییس کمیته مسابقات ورزشی و شو سواره، وحیدرضا خوشرونژاد رییس کمیته دامپزشکی، سیدمحمد حیدری‌اصل رییس کمیته همگانی هیات سوارکاری استان فارس با حضور در این شهرستان، از نزدیک در جریان برگزاری همایش شو سواره اسب های ایرانی قرار گرفتند.
غلامعلی طفیونی رییس هیات سوارکاری استان فارس با قدردانی از تلاش‌های مسئولین استان و شهرستان کوار و رضا زارع رییس هیات سوارکاری شهرستان کوار و شهرام مریخ مسئول برگزاری همایش شو سواره، گفت: در جریان این بازدید توسط مسئولین عالی‌رتبه، قول مساعد برای تخصیص و پرداخت مبلغ دو میلیارد تومان جهت تکمیل مانژ سوارکاری استادیوم ورزشی شهید ناهید شهرستان کوار اخذ گردید که با پیگیری‌های فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تکمیل و بروزرسانی این باشگاه سوارکاری، شاهد توسعه بیشتر این ورزش و صنعت اسب در شهرستان کوار خواهیم بود.
وی افزود: این شهرستان ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه تولید و پرورش اسب در استان و جنوب کشور دارد.
 طفیونی همچنین به اعلام حمایت سرپرست فدراسیون سوارکاری از هیات سوارکاری استان فارس اشاره نمود و خاطرنشان کرد که به زودی شاهد حضور ایشان در استان خواهیم بود.
 
 
شماره روزنامه:7770
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
آخرین ویرایش در دوشنبه, 08 خرداد 1402