چاپ کردن این صفحه

نگاه ایران به پرسپولیس و سپاهان

خبرنگار :   27 شهریور 1399 465 0
پس از شکست شهرخودرو به الاهلی و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، حالا نگاه فوتبال دوستان ایرانی به پرسپولیس و سپاهان است که با شکست حریفان خود، دوباره در جایگاه سبز صعود قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که تعداد کرونایی های الهلال به عدد 11 رسید، شهرخودرو شکست تلخی را مقابل الاهلی تجربه کرد تا خیلی زود با لیگ قهرمانان آسیا وداع کند. در همان ساعت بود که پاتریس کارتیرون سرمربی فرانسوی التعاون وارد دوحه شد تا هدایت تیمش را در برابر پرسپولیس برعهده بگیرد. اتفاق مهم دیگر، پیروزی الشرطه بود که صعود استقلال را به خطر انداخت اما از همه این ها گذشته، مسئله مهم دیدار پرسپولیس و سپاهان است که هیجان را در آخرین روز هفته به خانه هواداران ایرانی خواهد برد.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در پنج شنبه, 27 شهریور 1399
سردبیر

روزنامه عصرمردم در۱۶آدر سال ۱۳۷۴ به نام عصرو با رویکرد فرهنگی سیاسی اجتماعی  وبا گستره استانی به مدت ۴ سال بدون وقفه انتشار یافت با توجه به استقبال خوب مخاطبان با نام عصرمردم  و با گستره سراسری در استان‌های جنوبی و مرکزی کشور توزیع شد مهم‌ترین ابتکار و موفقیت روزنامه عصر مردم از آغاز تا به اکنون که ۲۵ سال از انتشار آن می‌گذردانتشار هفته‌نامه ها و ویژه نامه های شهرستانی است که هم اکنون نیز تعدادی از آنها در حال انتشارند.

https://asremardom.ir/

آخرین‌ها از سردبیر

موارد مرتبط