چاپ کردن این صفحه

کجای دنیا مسابقه هست که ما خبر نداریم؟ منتخب سردبیر

خبرنگار :   27 شهریور 1399 1085 0
به گزارش خبرگزاری فارس، فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره شروع تمرینات ورزشکاران و المپیکی‌ها اظهارداشت: این هفته دوشنبه به ستاد مبارزه با کرونا در ورزش دعوت شده‌ایم تا در این خصوص صحبت کنیم، البته شرایط ما مناسب است.

وی افزود: الان هم بچه ها به صورت انفرادی با سرمربی تمرین دارند. چون شمشیربازی درگیری فیزیکی ندارد. برای برگزاری لیگ هم باید در ستاد مقابله با کرونا صحبت کنیم، مجوز بگیریم کارها انجام می شود.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در پاسخ به این سوال که با گرفتن سهمیه آیا اصراری به برگزاری اردو هست، خاطرنشان کرد: در هر حال تمرین و مبارزه ورزشکاران مهم است. الان همه مسابقات در جهان تعطیل است اما ورزشکاران نیاز دارند با هم تمرین کنند.

باقرزاده درباره اینکه از حریفان‌تان خبر دارید؟ به نظر می‌رسد برخی کشورها تمرینات را شروع کرده‌اند، گفت: کجای دنیا مسابقه هست که ما خبر نداریم؟ الان جودو، بوکس، بسکتبال، هندبال رشته های برخوردی هستند.

وی ادامه داد: ما در سابر سهمیه گرفته ایم و فروردین سال بعد یک مسابقه کسب هست که ما شانس کوچکی داریم. حتی انتخابات آسیا یکسال به تعویق افتاد. شاید کشورها تمرین انفرادی داشته باشند که ما هم بهترین آن را داریم. برای رسمی شدن تمرینات باید در ستاد مبارزه با کرونا صحبت کرده و شرایط را توضیح دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازیهای ساحلی شده و شاید برخی انتقاد داشته باشند با افزایش مسئولیت‌ها وی نمی‌تواند به شمشیربازی برسد، خاطرنشان کرد: همه اینها در راستای همدیگر هستند. مگر فخری الان رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی شده؟ او ۲ سال است که رئیس مرکز شده اما ما چه زمانی با اقتدار سهمیه المپیک گرفتیم؟ هنوز فرانسه و روسیه که مهد شمشیربازی دنیا هستند سهمیه سابر نگرفته‌اند اما ما ۴ سهمیه گرفته‌ایم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی یادآور شد: اتفاقا مسئولیت فخری به شمشیربازی ما کمک می‌کند، هم قدرت مدیریت فخری افزایش می‌یابد و هم به آگاهی‌هایش اضافه می‌شود. مگر او قرار است یک سال یا ۱۰ سال به بازیهای ساحلی برود؟ حتی زمانی که فخری پیش از این سرپرست شد موفق بود. ما هیچ مشکلی نداریم چرا که اینها همه بهم مرتبط هستند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در جمعه, 28 شهریور 1399
سردبیر

روزنامه عصرمردم در۱۶آدر سال ۱۳۷۴ به نام عصرو با رویکرد فرهنگی سیاسی اجتماعی  وبا گستره استانی به مدت ۴ سال بدون وقفه انتشار یافت با توجه به استقبال خوب مخاطبان با نام عصرمردم  و با گستره سراسری در استان‌های جنوبی و مرکزی کشور توزیع شد مهم‌ترین ابتکار و موفقیت روزنامه عصر مردم از آغاز تا به اکنون که ۲۵ سال از انتشار آن می‌گذردانتشار هفته‌نامه ها و ویژه نامه های شهرستانی است که هم اکنون نیز تعدادی از آنها در حال انتشارند.

https://asremardom.ir/

آخرین‌ها از سردبیر

موارد مرتبط