چاپ کردن این صفحه

پارکورکار شیرازی قهرمان جهان شد منتخب سردبیر

خبرنگار :   31 شهریور 1399 1096 0
یاسین همتی‌نژاد پارکورکار جوان شیرازی قهرمان رقابت‌های جهانی این رشته ورزشی شد.

یاسین همتی‌نژاد، پارکورکار جوان ایران توانست در رقابت‌های جهانی پارکور که به صورت مجازی برگزار شد به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.
این رقابت‌ها با حضور ۷۰ پارکورکار برتر جهان برگزار شد که در نهایت، داوران ۸ نفر را انتخاب کردند و همتی نژاد در آرای داوران جایگاه اول را به خود اختصاص داد.
این پارکورکار در بخش آرای مردمی هم چهارم شد تا در مجموع به عنوان قهرمان جهان انتخاب شود و به مدال طلای این رقابت‌ها دست پیدا کند. این مدال اولین مدال ایران در رقابت‌های جهانی پارکور محسوب می‌شود.
همتی‌نژاد علاوه بر قهرمانی توانست، عنوان پدیده مسابقات را هم به دست بیاورد. این رقابت‌ها زیر نظر فدراسیون جهانی ژیمناستیک برگزار شد.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
آخرین ویرایش در دوشنبه, 31 شهریور 1399
سردبیر

روزنامه عصرمردم در۱۶آدر سال ۱۳۷۴ به نام عصرو با رویکرد فرهنگی سیاسی اجتماعی  وبا گستره استانی به مدت ۴ سال بدون وقفه انتشار یافت با توجه به استقبال خوب مخاطبان با نام عصرمردم  و با گستره سراسری در استان‌های جنوبی و مرکزی کشور توزیع شد مهم‌ترین ابتکار و موفقیت روزنامه عصر مردم از آغاز تا به اکنون که ۲۵ سال از انتشار آن می‌گذردانتشار هفته‌نامه ها و ویژه نامه های شهرستانی است که هم اکنون نیز تعدادی از آنها در حال انتشارند.

https://asremardom.ir/

آخرین‌ها از سردبیر

موارد مرتبط