چاپ کردن این صفحه

*فارس، قهرمان سی امین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان*   منتخب سردبیر

توسط پریسا گلریزخاتمی 16 خرداد 1402 174 0
    سی‌امین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان عصر جمعه دوازدهم خردادماه به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمان و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
 
رییس هیات بولینگ و بیلیارد فارس گفت: بانوان پاکت بیلیارد سراسر کشور در ابتدا در جدول‌های دو حذفی و در ادامه به صورت تک حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت‌ها فاطیما همایون از استان فارس، منصوره نورآباد مطلق را با نتیجه ۷ بر ۴ شکست داد و به عنوان قهرمانی مسابقات دست پیدا کرد.
وی افزود: مقام سوم این رقابت‌ها را نیز، زهرا زرین‌حقیقی از استان فارس به دست آورد و سیده فاطمه حقایقی به جمع ۸ نفر برتر این مسابقات راه یافت.
علی جعفری نفرات برتر مسابقات را این گونه اعلام کرد: فاطمه همایون از استان فارس مقام اول، منصوره نورآباد مطلق از استان بوشهر مقام دوم، زهرا زرین حقیقی از استان فارس مقام سوم و مرضیه مرادی از استان یزد مقام چهارم را کسب نمودند. 
 
رییس هیات بولینگ و بیلیارد فارس اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از استان های یزد، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، کرمان، فارس، تهران، بوشهر، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان با قهرمانی نماینده استان فارس به پایان رسید.
 
گفتنی است این رقابت‌ها، با حضور شیرین زرین مسئول برگزاری، فاطمه سلمانی سرداور و حکیمه کاربخش و زهرا پوریزدان‌پناه به عنوان داور برگزار شد.
 
شماره روزنامه:7775
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
آخرین ویرایش در سه شنبه, 16 خرداد 1402