وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    *فارس، قهرمان سی امین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان*   منتخب سردبیر

    توسط پریسا گلریزخاتمی 16 خرداد 1402 166 0
        سی‌امین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان عصر جمعه دوازدهم خردادماه به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمان و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
     
    رییس هیات بولینگ و بیلیارد فارس گفت: بانوان پاکت بیلیارد سراسر کشور در ابتدا در جدول‌های دو حذفی و در ادامه به صورت تک حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت‌ها فاطیما همایون از استان فارس، منصوره نورآباد مطلق را با نتیجه ۷ بر ۴ شکست داد و به عنوان قهرمانی مسابقات دست پیدا کرد.
    وی افزود: مقام سوم این رقابت‌ها را نیز، زهرا زرین‌حقیقی از استان فارس به دست آورد و سیده فاطمه حقایقی به جمع ۸ نفر برتر این مسابقات راه یافت.
    علی جعفری نفرات برتر مسابقات را این گونه اعلام کرد: فاطمه همایون از استان فارس مقام اول، منصوره نورآباد مطلق از استان بوشهر مقام دوم، زهرا زرین حقیقی از استان فارس مقام سوم و مرضیه مرادی از استان یزد مقام چهارم را کسب نمودند. 
     
    رییس هیات بولینگ و بیلیارد فارس اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از استان های یزد، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، کرمان، فارس، تهران، بوشهر، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان با قهرمانی نماینده استان فارس به پایان رسید.
     
    گفتنی است این رقابت‌ها، با حضور شیرین زرین مسئول برگزاری، فاطمه سلمانی سرداور و حکیمه کاربخش و زهرا پوریزدان‌پناه به عنوان داور برگزار شد.
     
    شماره روزنامه:7775
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در سه شنبه, 16 خرداد 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    آرشیو روزنامه

    Ad Sidebar
    Ad Sidebar-3