وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    سرمایه گذاری های بزرگ در پیست پولاد کف بر روی ورزش های زمستانی منتخب سردبیر

    توسط زهرا جعفري/ روزنامه نگار 20 بهمن 1399 738 0
    اصغر ظريفکار مدير پيست اسکي پولادکف سپيدان از اردوي تيم ملي بانوان اسکي کشور در اين پيست خبر داد و گفت: اين اردوي 20 روزه تا بيستم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.


    وي، علت انتخاب اين پيست را به عنوان مکان اردوي تيم ملي وضعيت بسيار مناسب و فني آن نسبت به پيست هاي توچال، ديزين و شمشک اعلام کرد و گفت: شيب مناسب و يخ زدگي اين پيست باعث شده تا سطح کيفيت آن مانند پيست هاي اروپايي باشد و اين مهم براي برگزاري مسابقات براي تيم ملي در مسابقات حائز اهميت است.
    ظريفکار از بزرگترين سرمايه گذاري در ورزش هاي زمستاني در اين پيست خبر داد و گفت: علي رغم اينکه ورزش، ورزشکاران و باشگاه ها مورد حمايت قرار نميگيرند اما در پيست پولادکف سرمايه گذاري هاي بزرگي بر روي بازي هاي زمستاني صورت گرفته است.
    وي طول مسير اسکي پيست پولاد کف را 6 کيلومتر اعلام کرد و گفت: امکان رعايت تمام پروتکل هاي بهداشتي در اين پيست وجود دارد.
    ظريفکار در پايان با بيان اينکه در اتاق بازرگاني شيراز طرح تعطيلات آخر هفته و اصلاح آن به دو روز تائيد و تصويب شده است و به عنوان يک پتانسيل گردشگري به کشور اعلام شده است، هنوز در اين زمينه تصميمات قاطعي گرفته نشده است در صورتيکه ايران در سطح دنيا کمترين ميزان تعطيلات را داشته و اين مبحث بر بحث گردشگري بسيار تاثيرات منفي گذاشته است.
    او در ادامه به پيشرفت هاي زيرساختي سپيدان و پيست اسکي در سال هاي اخير نيز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز اين شهر يک شهر پيشرفته است و پيست اسکي با کمک همه راه اندازي شد.
    ظريفکار خاطرنشان کرد: به هر حال يک محل ورزشي و گردشگري ملاحظات خاص خود را دارد که با همدلي مسوولان و نگاه بلند به مسائل مي توان براي احداث آن اقدام کرد.
    او همچنين گفت: ما جنوبي ترين پيست اسکي در دنيا هستيم که آب و هواي مناسب سپيدان موجب شده علي رغم بارش کم همچنان رونق خود را حفظ کند.
    ظريفکار تصريح کرد: به اذعان ملي پوشان پيست اسکي سپيدان شباهت بسياري به پيست هاي جهاني مسابقات دارد و اين نيز جزو مزيت هاي آن محسوب مي شود.
    او ادامه داد: گردشگري براي کشورها از اهميت بالايي برخوردار است که يک سرمايه گذاري با دوام محسوب مي شود و سپيدان نيز با توجه به شرايط خوبي که دارد، مي تواند حرف هاي بسياري براي گفتن داشته باشد.

    شماره روزنامه:7128
    این مورد را ارزیابی کنید
    (2 رای‌ها)
    آخرین ویرایش در دوشنبه, 20 بهمن 1399

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    آرشیو روزنامه

    Ad Sidebar
    Ad Sidebar-3