چاپ کردن این صفحه

*برگزاری اولین دوره رقابت‌های سه‌گانه تیراندازی کشوری به همت هیات تیراندازی استان فارس در شیراز*   منتخب سردبیر

توسط پریسا گلریزخاتمی 16 خرداد 1402 172 0
     اولین دوره مسابقات سه‌گانه تیراندازی کشوری در شیراز به پایان رسید.
این رقابت‌ها از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۲ خرداد ماه به ابتکار هیات تیراندازی استان فارس و همکاری ارتش در میدان تیر اکبرآباد شیراز برای اولین بار در کشور پس از سه روز رقابت با شرکت ۱۰۴ تیرانداز از سراسر استان و کشور برگزار شد و نفرات برتر مسابقات مشخص شدند:
مقام اول: محمود کریمی از لامرد فارس 
مقام دوم: مهدی ابونصری از کازرون فارس
مقام سوم: محمدحسین علی‌آبادی از شیراز 
مقام چهارم: عبدالرسول رحیمی لامرد فارس
مقام پنجم: علی حیدری لامرد فارس
مقام ششم: حامد طالبانپوربیات از نظام مهندسی فارس
جایزه نفر اول مسابقات یک قبضه سلاح دو لول سوار ورزشی و به نفرات برتر حکم و جوایز نفیس نقدی از طرف هیات فارس و اسپانسر مسابقات ساچمه بیژن اهداء گردید.
از نکات قابل توجه این رویداد مهم ورزشی حضور مقامات مختلف استانی در محل برگزاری مسابقات بود که از نزدیک شاهد رقابت شرکت‌کنندگان و ورزشکاران بودند.
حضور سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس، امیر رضایی ارشد نظامی ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد، مصطفی بحرینی دادستان شیراز، شکوهی سرپرست اداره ورزش و جوانان استان، شیرزاد مدیر کل اداره محیط زیست استان، کیانی عضو شورای شهر شیراز و مقامات شهرداری شیراز، سرهنگ عبدالله نیکبختی معاونت بازرگانی شرکت هواپیمایی ساها، سرهنگ دلاورپور جانشین مرکز علوم و فنون پیاده ارتش، خداجو ریاست اداره ورزش و جوانان شیراز، همچنین تماشاگران و علاقمندان در محل برگزاری، مسابقات پرشوری را رقم زد. 
در مراسم اختتامیه مهدی‌زاده ریاست هیات تیراندازی فارس ضمن تشکر از حضور مسئولین، مدعوین و استقبال ورزشکاران فارس و کشور ضمن بیان نکاتی درخصوص رشته تیراندازی، بر اهمیت این رشته ورزشی در دین مبین اسلام و تاثیر آن بر جامعه تاکید کرد. 
مهدی‌زاده با اشاره به پتانسیل استان فارس و حضور همیشگی تیراندازان استان در سطح ملی، خواستار حمایت‌های بیشتر مسئولین شد تا از تمامی توان و استعدادهای موجود در استان استفاده گردد.
شایان ذکر است این مسابقات‌ با حضور ۱۷ داور و کمیته‌های تخصصی و کادر اجرایی هیات استان فارس برگزار گردید.
 
 
شماره روزنامه:7776
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
آخرین ویرایش در چهارشنبه, 17 خرداد 1402

موارد مرتبط