وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    سرپرست ورزش و جوانان استان فارس:  

    *جذب حداکثری و وفاق جامعه بوکس باید سرلوحه کار رییس جدید این هیات قرار گیرد*    منتخب سردبیر

    توسط پریسا گلریزخاتمی 10 خرداد 1402 160 0
    سرپرست ورزش و جوانان استان فارس از طریق وبینار در گفتگو با اعضای مجمع انتخابی بوکس گفت: استان فارس پتانسیل لازم برای جذب جوانان به ورزش بوکس را دارد و امیدواریم پس از دوران محدودیت و ممنوعیتی که این رشته ورزشی پرمدال پشت سر گذاشته، روزهای درخشانی پیش رو داشته باشد.
    محمدمهدی شکوهی افزود: فارس می‌تواند به قطب بوکس جنوب کشور تبدیل شود چرا که سرمایه‌های انسانی ارزشمندی در رده‌های سنی مختلف در این استان وجود دارد که می‌توانند توفیقات روز افزونی برای بوکس استان کسب نمایند.
     شکوهی گفت: جذب حداکثری و وفاق جامعه بوکس باید سرلوحه کار رییس جدید این هیات قرار گیرد و از تمام ظرفیت‌های موجود جهت شکوفایی این ورزش استفاده شود.
     
    *لزوم توجه به رده‌های پایه بوکس*
    امینازاده سرپرست معاونت توسعه ورزش استان بر تمرکز هیات بر کار تیمی تاکید کرد و گفت: استان فارس تک ستاره‌های درخشانی در بوکس کشور دارد که با توجه به تعدد مدال‌های این رشته ورزشی‌، می‌توان با تمرکز و توجه بیشتر بر رده‌های پایه بوکس‌‌، بر افتخارات بیشتر استان افزود.
     
    توسعه ورزش در شهرستان‌ها از دیگر توصیه‌های معاون توسعه امور ورزش استان بود و افزود: شهرستان‌ها پایگاه و منابع استعداد ورزش در استان هستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند و ضروریست؛ توجه ویژه‌ای به توسعه بوکس در مرکز استان شود.
     
    امینازاده اضافه کرد: نگاه ویژه‌ای به ورزش بوکس استان داریم و به دنبال تامین نیازهای سخت‌افزاری همه هیات‌ها، به ویژه هیات‌هایی هستیم که ظرفیت و پتانسیل مطلوبی در استان دارند و هیات بوکس از جمله هیات‌های ویژه است.
     
    شماره روزنامه:7772
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در چهارشنبه, 10 خرداد 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    آرشیو روزنامه

    Ad Sidebar
    Ad Sidebar-3