وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    اجرای برنامه های ورزش های همگانی در آموزش و پرورش    منتخب سردبیر

    توسط پریسا گلریزخاتمی 28 خرداد 1402 162 0
        نشست مشترک سرپرست هیات ورزش های همگانی استان با معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.
     
    به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس با معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس دیدار و گفتگو کرد. 
     
     
    در این نشست علیرضا غلامیان ضمن ارائه گزارش عملکرد هیات ورزش های همگانی از سال گذشته تا کنون به طرح ها و ایده های جدید هیات که اهداف مشترک را در بر داشت، پرداخت و درخصوص نحوه اجر ا و عملیاتی سازی طرح توضیحاتی را ارائه داد و خواستار همکاری و تعامل ادارات آموزش و پرورش با هیات های ورزش های همگانی در شهرستان ها شد .
     
    وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در هیات ورزش های همگانی، همراهی وهمکاری اداره کل آموزش و پرورش را خواهان شد و افزود: کارشناسان و مسول کمیته های متناظر هیات ، توانمندی لازم در طراحی و اجرای رویدادهای ورزشی همگانی را دارند.
     
    حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل ضمن اعلام آمادگی کلیه مجموعه معاونت تربیت بدنی و سلامت بیان داشت: که در طول دوران خدمت در آموزش و پرورش وهمچنین ورزش و جوانان همواره اهمیت ورزش همگانی را درک کرده و توسعه و گسترش این حوزه را در دستور کار قرار داده ایم و قطعا همکاری و تعامل با هیات ورزش های همگانی استان فارس گام بلندی برای توسعه ورزش همگانی در مدارس خواهد بود .
     
    در پایان این نشست مقرر شد که هماهنگی از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها جهت تعامل و همکاری بیشتر با هیات های همگانی انجام شود و آموزش و پرورش با کمیته های تحت پوشش در خصوص برگزاری دوره های آموزشی، رویداد ها و... همکاری لازم را داشته باشد و نماینده آموزش و پرورش استان فارس به عضویت هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی درآید تا تعاملات بیشتر در راستای توسعه ورزش همگانی صورت گیرد.
     
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در یکشنبه, 28 خرداد 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    آرشیو روزنامه

    Ad Sidebar
    Ad Sidebar-3