چاپ کردن این صفحه

به همت هیات ورزش‌های همگانی استان فارس انجام شد؛  

*فرزندان بی‌سرپرست در پویش نذر ورزشی، گل کاشتند*   منتخب سردبیر

توسط پریسا گلریزخاتمی 21 خرداد 1402 251 0
    پویش نذر ورزشی کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس با استقبال و مشارکت آحاد مردم به مناسبت روز جهانی محیط زیست برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس محمدرضا جعفری، رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس از اجرای پویش نذر ورزشی به مناسبت روز جهانی محیط زیست خبر داد و گفت : با عنایت به منویات رهبری درخصوص اهمیت توجه به فضای سبز و به منظور ترویج فرهنگ گسترش فضای سبز، در روز جهانی محیط زیست، اعضای کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس به همراه جمعی از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست مراسم بذر و نهال کاری را برگزار کردند .
جعفری با بیان اینکه مراسم نهال و بذرکاری کودکان بی‌سرپرست و اعضای کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در دو روز انجام گرفت، افزود: ابتدا با حضور کودکان در ارتفاعات بام شیراز بخشی از مسیر را و سپس در عرصه منابع طبیعی، ابتدای مسیر جاده قلات فرزندان عطر یاس اقدام به کاشت نهال و بذر کردند.
وی گفت: امروز طبیعت میزبان کودکان بی‌سرپرستی بود که با کاشت نهال‌ها با دست کوچکشان، دوستی و علاقه‌شان را به فضای سبز نشان دادند.
رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس ضمن تشکر از خیرین که همیشه همراه و مددکار این کودکان بودند گفت: آموزش مهارت‌های زندگی و نگاه تخصصی به مهارت‌های لازم برای زندگی و فرهنگ‌سازی به فرزندان بی‌سرپرست بخشی از آموزش‌هایی بود که به کودکان بی‌سرپرست ارائه شد و تلاش کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی فارس استفاده از تمام ظرفیت‌های خود برای حمایت و پرورش فرزندانی شایسته برای ایرانی مقتدر است.
 
 
 
 
شماره روزنامه:7779
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
آخرین ویرایش در یکشنبه, 21 خرداد 1402

موارد مرتبط