وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    *قهرمانی دختران و پسران تنیس‌روی‌میز فارس در مسابقات نوجوانان و جوانان منطقه ۱۱*   منتخب سردبیر

    توسط پریسا گلریزخاتمی 01 مرداد 1402 267 0
      راکت به دستان دختر و پسر فارس سکوهای قهرمانی مسابقات نوجوانان و جوانان منطقه یازده را به خود اختصاص دادند.
    سرپرست هیات تنیس‌روی‌میز فارس گفت: مسابقات نوجوانان پسر منطقه ۱۱ با حضور ۸۸ بازیکن از سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان در تاریخ ۲۹ تیر و به میزبانی خانه تنیس‌روی‌میز شیراز برگزار گردید که در پایان نتایج زیر حاصل شد:
    مقام اول: رامین شاه‌علی از فارس، مقام دوم: علیرضا معزی از فارس، مقام سوم: احسان شریعتی و امیرعلی یحیایی مشترکا از فارس، پنجم: محمدسبحان یحیایی و علیرضا سبزواری از فارس، راشد رضایی از هرمزگان و اوستا عسکرزاده از فارس 
    محمدمهدی هادیان شیرازی افزود: نفرات برتر طبق سهمیه به مسابقات آزاد نوجوانان اعزام خواهند شد که این مسابقات در تاریخ ۱۷ مرداد و به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.
     
    *دختران فارس فاتح سکوهای قهرمانی مسابقات نوجوانان منطقه یازده دختر کشور*
     
    هادیان درخصوص مسابقات نوجوانان دختر منطقه ۱۱ گفت: مسابقات دختران نیز با حضور ۲۸ بازیکن از سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان در تاریخ ۲۹ تیر و به میزبانی سالن قهرمانان شیراز برگزار گردید که دختران فارس، تمام رتبه‌ها را از آن خود نمودند و این نتایج حاصل شد:
    مقام اول: الینا ابراهیمی، مقام دوم: مبینا سهرابی، مقام سوم: مهسا گمرکچی و مهراوه کریم پور، مقام پنجم: زهرا زمانی، ثمین خاکپور، مبینا فرهادی و زهرا نمازی.
    وی افزود: نفرات برتر طبق سهمیه مربوطه به مسابقات آزاد نوجوانان کشور اعزام می‌گردند.
    هادیان یکی از نکات حائز اهمیت در راستای استفاده حداکثری از زیرساختهای موجود در استان فارس را، اختصاص میزبانی این مسابقات به باشگاه قهرمانان عنوان کرد.
    وی گفت: سرداوری این مسابقات به عهده خانم زعفرانی بود.
     
    سرپرست هیات تنیس‌روی‌میز فارس، به برتری استان فارس در این دوره از رقابت‌ها اشاره نمود و گفت: شانزده نفر برتر این رقابت‌ها، همگی از استان پهناور فارس و از شهرستانهای شیراز، گراش، لارستان، اوز و رونیز بودند که این موفقیت حاصل زحمات و تلاش هیات‌های مربوطه و مربیان زحمتکش آنها است.
    وی با بیان نظم و انضباط حاکم بر رقابت‌ها، این مهم را حاصل تلاش محمود رهیده سرداور پرتلاش کشور و میثم غلامی کمک سرداور این مسابقات عنوان کرد.
    هادیان شیرازی همچنین دو قهرمانی رامین شاه‌علی در مسابقات نوجوانان و جوانان منطقه ۱۱ کشور را تبریک گفت و افزود: مسابقات جوانان پسر منطقه ۱۱ نیز با حضور ۱۱۳ بازیکن از استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر و برگزاری ۲۱۳ مسابقه در تاریخ ۳۰ تیر و به میزبانی خانه تنیس‌روی‌میز شیراز، برگزار گردید که در پایان رامین شاه‌علی یک روز پس از کسب عنوان قهرمانی نوجوانان منطقه ۱۱، موفق شد در رده سنی جوانان نیز با شکست کلیه حریفان، عنوان قهرمانی را به دست آورد.
    وی رده‌بندی کلی مسابقات را این گونه اعلام کرد:
    مقام اول: رامین شاه‌علی از فارس، مقام دوم: محمدامین سینایی از فارس، مقام سوم: عرفان یزدان‌بخش و علیرضا سبزواری از فارس، مقام پنجم: آرتین نیک‌خیر، امیرعلی یحیایی، احسان شریعتی و محمد زارعی همگی از فارس.
    وی اضافه کرد که نفرات برتر طبق سهمیه مربوطه به مسابقات آزاد جوانان کشور اعزام می‌گردند.
     
     
     
     
    شماره روزنامه:7814
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در یکشنبه, 01 مرداد 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.