وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    *برگزاری اولین سمپوزیوم آمادگی جسمانی و تناسب اندام در شیراز*   منتخب سردبیر

    توسط پریسا گلریزخاتمی 24 مرداد 1402 211 0
      اولین سمپوزیوم آمادگی جسمانی و تناسب اندام در شیراز برگزار می‌گردد.
    به گزارش روابط عمومی هیات آمادگی جسمانی استان فارس سرپرست هیات آمادگی جسمانی استان با بیان این موضوع اعلام کرد که استان فارس در زمینه علوم ورزشی از اساتید خبره و برجسته کشوری برخوردار است، از این رو تلاش کردیم تا در حد توان از تمامی ظرفیت‌های استان جهت برگزاری سمپوزیوم پیش رو استفاده نماییم.
    وی افزود: این سمپوزیوم در دو پنل تخصصی درنظر گرفته شده است که تمامی مربیان، ورزشکاران و همچنین افراد علاقه‌مند به حوزه علمی ورزش می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند.                            
    کشاورز اضافه کرد: امروزه مقوله‌های مهمی در خصوص علوم ورزشی در رابطه با ورزشکاران، مربیان و علاقه‌مندان، مورد توجه قرار گرفته که در سمپوزیم پیش رو، دو چالش مهم در پنل‌های تخصصی همایش به علاقه‌مندان ارائه می‌گردد.
    وی در شرح پنل‌های تخصصی گفت: پنل تخصصی اول شامل علم تمرین و برنامه نویسی تمرینی با ارائه دکتر جواد نعمتی عضو هیات علمی دانشگاه(برنامه نویسی تمرینات موازی)، دکتر محسن ثالثی عضو هیات علمی دانشگاه (طراحی تمرینات استقامتی)، دکتر محسن سالاری(مدرس فدراسیون)، دکتر راضیه نوری زاده(مدرس فدراسیون) و دکتر علیرضا امینازاده(معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش وجوانان فارس)
    پنل اختصاصی دوم شامل تغذیه و تناسب اندام با ارائه دکتر اسکندر رحیمی و دکتر لیلا قدرت دو عضو هیات علمی دانشگاه(روش‌های تغذیه کاهش وزن)، دکتر ابوالفضل هاشم‌پور پزشک تیم‌های ملی (تغذیه قبل، حین و بعد از تمرین و مسابقه)، دکتر فرزانه ترابی‌مهر(مدرس فدراسیون)، عباس منوچهری(مسئول کمیته فانکشنال فیتنس) و دکتر محسن امیدی( تغذیه تخصصی در ورزش)
    پنل تخصصی سوم نیز با موضوع استارت‌آپ‌‌های ورزشی و با ارائه دکتر شهریار مرزبان مشاور و کوچ بهبود فردی و کسب‌وکار(ضرورت ایجاد استارت‌آپ‌ها در حوزه ورزش) انجام می‌گیرد.
    کشاورز در پایان از تمامی علاقه‌مندان جهت حضور در سمپوزیم پیش رو دعوت به عمل آورد.
    شایان ذکر است این سمپوزیم در تاریخ جمعه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۳ در سالن همایش‌های شهر واقع در بین‌الحرمین برگزار خواهد شد.
     
     
     
    شماره روزنامه:7833
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در سه شنبه, 24 مرداد 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.