وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    کرمانی‌مقدم:

    پرسپولیس باید گلزنی را یاد بگیرد

    کرمانی‌مقدم کرمانی‌مقدم
    مرتضی کرمانی‌مقدم با اشاره به تساوی خانگی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بازی را دیدم و به نظرم پرسپولیس هنوز نقاط ضعف زیادی دارد. این تیم همچنان در گلزنی به مشکل برخورده و نمی‌تواند از موقعیت‌‎هایش به خوبی استفاده کند به همین علت حتی در خانه هم قادر به باز کردن دروازه حریفان نیست.

    وی افزود: در این دیدار، پرسپولیسی‌ها خوب عمل کردند، ولی موضوع اینجاست که باید گلزنی را یاد بگیرند. آنها هفته قبل ۵ گل وارد دروازه شاهین بوشهر کردند و احتمالا در باد آن پیروزی خوابیدند وگرنه دلیلی نداشت پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگرانش مقابل ماشین‌سازی قادر به گلزنی نباشد.

    پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: علی علیپور به خاطر از دست دادن آن ضربه پنالتی، تحت فشار انتقادات است. البته من هم انتقاد به این بازیکن را وارد می‌دانم، چون رفتار غیرحرفه‌ای داشت، اما باید قبول کنیم سرمربی تیم هم مقصر از دست رفتن آن پنالتی است، زیرا او باید تعیین می‌کرد که کدام بازیکن، ضربه را بزند. حداقل اینکه قبل از زدن پنالتی، به بازیکنش روحیه می‌داد و خیال همه را راحت می‌کرد که علیپور نمی‌خواهد پنالتی چیب بزند.

    شماره روزنامه:
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در شنبه, 11 آبان 1398
    مدیر سایت

    روزنامه عصر مردم روزنامه‌ای است مستقل که با حفظ اصول اولیه بدون گرایش جناحی در مسیر اعتلای فرهنگ وتنویرافکار عمومی منتشر می‌شود صفحات روزنامه پیوسته به روی نویسندگان شاعران ، هنرمندان، تحلیل‌گران و نقاد ان باز بوده و نویسندگان نامی تاکنون در این روزنامه وسایرنشریات عصر قلم زده‌اند

    https://asremardom.ir

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.