وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    *پایان رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژه کشور*   منتخب سردبیر

    توسط پریسا گلریزخاتمی 14 مرداد 1402 216 0
    بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه کشور که از دهم مردادماه به میزبانی شیراز آغاز شده است، تا ۲۰ مرداد با حضور یک هزار دانش‌آموز کم توان ذهنی و سندروم داون از سراسر کشور ادامه دارد. در این مسابقات دانش‌آموزان پسر در رشته‌های دو و میدانی، گوی‌رانی و فوتسال به رقابت پرداختند و نتایج زیر حاصل شد.
    در رقابت‌های دو و میدانی پسران که در ماده‌های مختلف در شیراز برگزار شد؛ ورزشکاران هرمزگانی بیشترین مقام‌ها را از آن خود کردند.
    *درخشش دوندگان هرمزگانی*
    این مسابقات عصر پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و در ماده ۱۰۰ متر، "مهدی حاجی زاده" از هرمزگان برسکوی نخست ایستاد، "امیر سودایی" از همین استان در جای دوم قرار گرفت و "حیدر بهلولی" هم از خراسان رضوی سوم شد.
    همچنین درماده ۴۰۰ متر، مهرداد کرمی ازهرمزگان نشان طلا را به خود اختصاص داد، علیرضا میرانی از کرمان نشان نقره گرفت و سید محسن حسنی از خراسان رضوی هم به مدال برنز رسید. در ماده ۱۵۰۰ متر هم علیرضا سالاری از هرمزگان قهرمان شد، ابوالفضل هوران از کرمان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و مهدی غلامی ازمازندران هم عنوان سوم را کسب کرد. همچنین درماده پرش طول، عرفان زرد کوهی از کرمان مدال طلا را برگردن آویخت، علی میرانی از همین استان صاحب نشان نقره شد و حبیب قزل هم از گلستان به مدال برنز بسنده کرد.
    درماده ۲۰ متر دانش‌آموزان سندرمی، امیررضا جمشیدی از خراسان رضوی، امیرحسین شاهسونی از تهران و علیرضا هوشیاری از سمنان به ترتیب اول تا سوم شدند و در پرش طول هم محمد حاتمی از ایلام اول شد، محمدرضا روستایی از خراسان رضوی و امیر حسین اعلایی از تهران به صورت مشترک دوم شدند.
    *شهرستان‌های تهران قهرمان مسابقات گوی‌رانی دانش‌آموزان با نیازهای بیشتر کشور*
    رقابت‌های گوی‌رانی دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژه کشور  در شیراز با قهرمانی تیم شهرستان‌های تهران پایان یافت.
    در این رقابت‌ها که روز جمعه در سالن طباطبایی مجموعه ورزشی پوریای ولی شیراز برگزار شد، شرکت کنندگان در بخش انفرادی و ۲ نفره با هم به رقابت پرداختند.
    در پایان این بازی‌ها در بخش تیمی پس از اینکه تیم شهرستان‌های تهران با ۱۷ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، یزد با ۱۴ امتیاز نایب قهرمان شد و البرز هم با ۱۱ امتیاز عنوان سوم را کسب کرد.
    همچنین در بخش انفرادی، امیر مهدی سهروردی، ابوالفضل انصاری، امیرمهدی میرزایی هر سه از شهرستانهای تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.
     در بخش ۲ نفره (دوبل) باز هم شهرستانهای تهران به مقام نخست دست یافت، خوزستان عنوان دوم را کسب کرد و تیم های فارس و یزد به صورت مشترک سوم شدند.
    رقابت‌های فوتسال دانش‌آموزان پسر نیز با انجام چند بازی در ۲ گروه برگزار شد.
    در گروه یک این بازی‌ها که پنجشنبه در سالن پوریای ولی شیراز برگزار شد، تیم کردستان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کرمان شد، خراسان شمالی هفت بر صفر از سد خراسان جنوبی گذشت، گلستان ۲ بر یک فارس را از پیش رو برداشت و خراسان رضوی هم هفت بر صفر استان مرکزی را شکست داد.
    همچنین در گروه دوم نیز تیم کهگیلویه و بویراحمد با نتیجه پرگل ۱۰ بر چهار تیم اردبیل را شکست داد، سیستان و بلوچستان با ۹ گل برابر بوشهر به برتری دست یافت، ایلام سه بر صفر از سد تیم البرز گذشت و آذربایجان غربی هم چهار بر صفر مغلوب مازندران شد.
    در پایان مرحله مقدماتی ۲ تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.
     
    شماره روزنامه:7824
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در شنبه, 14 مرداد 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    آرشیو روزنامه

    Ad Sidebar
    Ad Sidebar-3