وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    *پایان رقابت دختران با نیازهای ویژه در شیراز*   منتخب سردبیر

    توسط پریسا گلریزخاتمی 21 مرداد 1402 231 0
     رقابت ورزشی دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه (استثنایی) کشور در شیراز با انجام مسابقات گوی‌رانی، دو و میدانی و تنیس روی میز و قهرمانی استان‌های مرکزی، همدان و فارس پایان یافت.
     
     در مسابقات گوی‌رانی که پنجشنبه در ورزشگاه پوریای ولی شیراز برگزارشد، استان مرکزی و همدان قهرمان بخش انفرادی و تیمی این بازی‌ها شدند.
     
    در رشته گوی‌رانی انفرادی و ۲ نفره، استان مرکزی بر سکوی قهرمانی ایستاد،‌ تیم شهرستان‌های تهران دوم شد و فارس و همدان به صورت مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.
     
     در بخش تیمی گوی‌رانی، نیز، همدان برسکوی نخست ایستاد،‌ شهرستان‌های تهران نایب قهرمان شد و فارس هم به مقام سومی بسنده کرد.
     
     
     
    *قهرمانی فارس در بخش تیمی دو و میدانی*
     
    در رشته دو و میدانی و در بخش تیمی استان فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های تهران و لرستان هم به ترتیب دوم و سوم شدند.
     
    رشته دو و میدانی که عصر چهارشبنه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، در ماده ۱۰۰ متر زهرا نامور از فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد، فاطمه حیدری از اصفهان و بهاره خوش‌کام از چهار محال و بختیاری به ترتیب دوم و سوم شدند، در ماده ۴۰۰ متر هم حنانه قائمی از اصفهان نشان طلا گرفت، سحر زمانی از همدان به نشان نقره دست یافت و مبینا نیک‌نام هم از بوشهر به مدال برنز رسید.
     
    در ماده ۲۰ متر دانش‌آموزان سندروم داون، زهرا صدیقی از یزد بر سکوی قهرمانی ایستاد، ملیکا خلدی از البرز نایب قهرمان شد و فاطمه کرانی از خراسان رضوی هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد. در پرش طول دانش‌آموزان سندرومی، پریسا دوگوهر از خراسان شمالی، فایزه حسنی از تهران و سولماز نصرتی از اصفهان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. 
     
     
     
    *فارس قهرمان تنیس روی میز*
     
    در رشته تنیس روی میز، تیم فارس با ترکیب فاطمه حزبی، فاطمه مختاری، شراره پایدار، مریم زارعی و مربیگری فهیم ارسلانی به مقام قهرمانی دست یافت. تهران با ترکیب حسنا فلاحی، آیدا آهنگری، مریم طلوعی و مربیگری شهناز یوسف‌زاده نایب قهرمان شد و تیم لرستان هم با حضور صبا هدایت، مبینا بی‌آبی، فاطمه ملکی، هستی سلیمانی و مربیگری پروانه جمشیدی به مقام سوم بسنده کرد.
     
    شماره روزنامه:7830
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در شنبه, 21 مرداد 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    آرشیو روزنامه

    Ad Sidebar
    Ad Sidebar-3