وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    بهره برداری از ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری بخش خشت کازرون منتخب سردبیر

    معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در سراسر کشور ۳۳۵ پروژه ورزشی به بهره برداری رسید که ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری بخش خشت کازرون فارس از جمله آنها است.

    عبدالحمید احمدی پنجشنبه در حاشیه افتتاح این ورزشگاه گفت: طی هفت سال گذشته در استان فارس شاهد توسعه زیر ساخت های زیادی بودیم که آمار قابل توجهی است.

    وی اضافه کرد: تا پیش از دولت تدبیر و امید استان فارس یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع فضای ورزشی داشت اما پس از آن سه میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع پروژه ورزشی افتتاح شد که افزون بر یک و نیم برابر رشد داشته است.

    احمدی ابراز امیدواری نمود؛ با حمایت استاندار فارس و وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال ۹۹ تمام پروژه های نیمه تمام این استان به بهره برداری برسد.

     مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری بخش خشت از توابع شهرستان کازرون با نام سردار شهید قاسم سلیمانی در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس توسط رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید .

     وی افزود: این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع و با ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی افتتاح شد.

    حاجی زاده گفت: زمین چمن مصنوعی و استاندارد این ورزشگاه که ظرفیت پذیرش ۵۰۰۰ تماشاگر دارد می تواند میزبان مسابقات فوتبال کشوری باشد.

     وی درخصوص آمارهای موجود طی هفت سال گذشته گفت: تا کنون ۳۹۳ پروژه ورزشی و عمرانی در استان فارس به بهره برداری رسیده که افتتاح ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز پس از ۲۱ سال اتفاق بزرگی بود که سرانجام به وقوع پیوست.

    حاجی زاده خاطر نشان کرد: سالن ۶۰۰۰ نفره شیراز از جمله طرح های مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب به شیراز است که تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

    شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز در استان فارس قرار دارد

    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در جمعه, 04 مهر 1399
    سردبیر

    روزنامه عصرمردم در۱۶آدر سال ۱۳۷۴ به نام عصرو با رویکرد فرهنگی سیاسی اجتماعی  وبا گستره استانی به مدت ۴ سال بدون وقفه انتشار یافت با توجه به استقبال خوب مخاطبان با نام عصرمردم  و با گستره سراسری در استان‌های جنوبی و مرکزی کشور توزیع شد مهم‌ترین ابتکار و موفقیت روزنامه عصر مردم از آغاز تا به اکنون که ۲۵ سال از انتشار آن می‌گذردانتشار هفته‌نامه ها و ویژه نامه های شهرستانی است که هم اکنون نیز تعدادی از آنها در حال انتشارند.

    https://asremardom.ir/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    آرشیو روزنامه

    Ad Sidebar
    Ad Sidebar-3