وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    سرپرست هیات ورزش‌های همگانی فارس خبر داد:  

    *ایجاد و ساماندهی کمیته ورزش همگانی ویژه افراد دارای اختلال اوتیسم، سندروم داون و کم توان ذهنی*   منتخب سردبیر

    توسط پریسا گلریزخاتمی 13 ارديبهشت 1402 207 0
      همایش فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده‌های اوتیسم و سندروم داون و کم‌توان ذهنی با هدف آگاهی‌بخشی اوتیسم و ایجاد شور و نشاط با فرزندان دارای اختلال اوتیسم برگزار شد.
    سرپرست هیات ورزش‌های همگانی فارس گفت: نخستین جشنواره همگانی فرهنگی و ورزشی فرزندان اوتیسم و سندروم دوان در شیراز با حضور بیش از ۲۵۰ کودک دارای اختلال اوتیسم، سندروم داون و کم توان ذهنی برگزار شد.
     
    علیرضا غلامیان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در شیراز گفت: ورزش همگانی یعنی ورزش برای همه و ورزش همگانی در استان فارس تلاش دارد با فعالیت‌ها و پیگیری اهداف فدراسیون ورزش‌های همگانی، برنامه‌ریزی لازم برای افراد دارای نیاز ویژه را داشته باشد و در این راستا، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های مفرح و شاد برای پر کردن اوقات فراغت این افراد، برنامه‌ریزی شده و درحال اجرا است.
    وی اضافه کرد: برای اولین بار کارگاه آموزشی روپایی با گوی پردار و مهارت‌های فردی و روپایی به صورت فردی و گروهی در فارس با هدف ارتقای سطح سلامت و ایجاد شور و نشاط برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
     
    غلامیان ادامه داد: هیات ورزش‌های همگانی استان فارس برنامه‌های ویژه‌ای، خاص افراد دارای اختلال اوتیسم برگزار کرده که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است و با توجه به درخواست مکرر آن‌ها چنین برنامه‌هایی را در دست بررسی و اجرا داریم که در این جشنواره علاوه بر برگزاری کارگاه آموزشی لیوان چینی، داژبال، روپایی، گوی پردار و فریزبی، مسابقاتی نیز با حضور افراد دارای اختلال اوتیسم و سندروم داون برگزار شد و مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.
     
    وی یادآور شد که به زودی ورزش همگانی ویژه افراد دارای اختلال اوتیسم، سندروم و کم توان ذهنی در ذیل کمیته در هیات ورزش‌های همگانی ایجاد و ساماندهی خواهد شد تا با شناسایی استعدادها و آموزش بتوان گامی در جهت رشد ورزش این گروه از جامعه برداشت. 
     
    غلامیان افزود: هیات ورزش‌های همگانی برنامه‌ جامعی برای پایش سلامت فرزندان اوتیسم و سندروم داون، در دستور کار دارد.
     
     
    شماره روزنامه:7749
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در چهارشنبه, 13 ارديبهشت 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    آرشیو روزنامه

    Ad Sidebar
    Ad Sidebar-3