وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    * هیات ورزش‌های همگانی فارس، میزبان مسابقات دارت کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور*   منتخب سردبیر

    توسط پریسا گلریزخاتمی 17 تیر 1402 256 0
      مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در شیراز به خط پایان رسید.
     
    مسابقات ملی کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در بخش آقایان، رشته دارت به میزبانی شیراز برگزار و تیم‌های قهرمان تجلیل شدند.
    علیرضا غلامیان، سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان فارس اظهار داشت: ورزش برای کارمندان و سازمانهای موفق بسیار حائز اهمیت است، ورزش منجر به بهبود سلامت جسمانی و روحی کارکنان می‌شود، همچنین با شرکت در فعالیت‌های ورزشی، کارمندان می‌توانند از افزایش انرژی و توانمندی برخوردار شوند که در نتیجه عملکرد کاری آن‌ها بهبود می‌یابد.
    وی افزود: فعالیت‌های ورزشی می‌توانند باعث افزایش تمرکز و افزایش جدیت و دقت در انجام امور روزانه شوند. همچنین، ورزش می‌تواند استرس را کاهش داده و به مقابله با فشارهای روزمره کارمندان کمک کند.
    غلامیان اضافه کرد: ورزش همگانی به عنوان یک فعالیت گروهی، می‌تواند تعاملات اجتماعی و همکاری بین اعضای یک سازمان را تقویت کند، تشکیل تیم‌های ورزشی داخل سازمان، میزان همبستگی و همفکری را بین کارمندان افزایش می‌دهد و ارتباطات میان آن‌ها را قوی‌تر می‌سازد. همچنین ورزش می‌تواند رهبری و مدیریت را تقویت کند. با تجربه حضور در رویدادهای ورزشی، کارمندان می‌توانند مهارت‌های رهبری و مدیریتی خود را بهبود بخشند و این مهارت‌ها را به محیط کار انتقال دهند.
    او با اشاره به نتایج تحقیقات علمی و دانشگاهی در حوزه ورزش تصریح کرد: هرسازمانی که به مولفه‌های پویایی و نشاط کارکنان خود توجه بیشتری داشته در حوزه بهره‌وری‌ و تولیداتی‌ از رشد و ارتقاء محسوسی برخوردار بوده است.
    غلامیان یادآور شد: در توسعه و ترویج ورزش همگانی و سلامت جسمی و روحی جامعه باید همه سازمان‌ها و نهادی‌های دولتی و اجتماعی همراهی، مشارکت و برنامه‌ریزی مدنی داشته باشند.
    سرپرست هیات ورزش‌های همگانی در خصوص این مسابقات بیان داشت: این دوره از رقابت‌ها طی دو روز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، هیات انجمن‌های ورزشی استان و کمیته دارت کشور و همچنین حمایت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، شهرداری منطقه ۱۰، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان اتوبوسرانی شیراز و اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.
    وی ادامه داد: ۱۵۶ شرکت‌کننده در قالب ۲۶ تیم از سراسر کشور در این مسابقات به رقابت پرداختند که مدیریت فنی این مسابقات با همت کمیته دارت استان انجام شد و در پایان تیم‌های خراسان رضوی، کرمانشاه و کردستان به ترتیب اول تا سوم شدند که پس از پایان مسابقات، شرکت کنندگان در برنامه شیرازگردی و بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری به صورت رایگان شرکت نمودند.
    غلامیان از میزبانی مسابقات ملی دارت کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در بخش بانوان خبر داد و افزود: مسابقات دارت بخش بانوان از فردا ۱۷ لغایت ۱۹ تیرماه در شیراز برگزار خواهد شد.
    شماره روزنامه:7801
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در شنبه, 17 تیر 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    آرشیو روزنامه

    Ad Sidebar
    Ad Sidebar-3