وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    اجرای پویش «نذر حسینی» در فارس توسط هیات ورزش‌های همگانی استان فارس   منتخب سردبیر

    توسط پریسا گلریزخاتمی 31 تیر 1402 209 0
        جعفری گفت: پویش «نذر حسینی» با هدف ایجاد محیط زیست سالم در ماه محرم و در آستانه اربعین حسینی با مشارکت کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در ایام شهادت امام حسین‌(ع) اجرا می‌شود.
     
    محمدرضا جعفری رییس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس از اجرای پویش «نذر حسینی» در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: پویش «نذر حسینی» با هدف ایجاد محیط زیست سالم و با هماهنگی روسای ورزش همگانی شهرستان.ها، کمیته‌های متناظر استان فارس و کمیته‌های ورزش در طبیعت و مشارکت کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در ایام شهادت امام حسین (ع) اجرا می‌شود.
     
    مسئول کمیته فرهنگی هیات ورزش‌های همگانی فارس افزود: این پویش در راستای ترویج نذر ورزشی و پاکسازی طبیعت در ایام ماه محرم و با هدف حفاظت از محیط زیست و  پاکسازی طبیعت انجام می‌شود که جمع‌آوری ماسک، زباله و پلاستیک از طبیعت نیز انجام می‌شود.
     
    وی اضافه کرد: در این پویش آگاه‌سازی عمومی در حفظ محیط زیست برای خانواده‌ها در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، اماکن عمومی انجام می‌شود و با توزیع کیسه زباله و دستکش بین خانواده‌ها در تفرجگاه‌ها و مکان‌های عمومی در قالب  پویش نذر ورزشی در سراسر استان فارس اجرا خواهد شد.
     
    جعفری تاکید کرد: ورزشکاران و فعالان محیط زیست  با استفاده از پتانسیل خود در کنار دیگر طبیعت دوستان در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی اربعین در مسیر پیاده‌روی اربعین  هم اقدام به پاکسازی طبیعت خواهند کرد.
     
    وی اعلام کرد: پس از جمع‌آوری زباله‌ها و تجمیع آنها با هماهنگی قبلی به سایت زباله منتقل خواهند شد و از عموم مردم و ورزشکاران فارس درخواست داریم در کنار ورزش و امور فرهنگی از محیط زیست مراقبت کنند.
     
     
     
     
    شماره روزنامه:7813
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در شنبه, 31 تیر 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.