وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    در جلسه‌ای با حضور رئیس هیات وزنه‌برداری و مسئول انجمن کراسفیت استان فارس؛  

    *مسئولین کمیته‌های کراسفیت فارس معرفی شدند‌*   منتخب سردبیر

    توسط پریسا گلریزخاتمی 18 خرداد 1402 335 0
      جلسه معارفه مسئولین کمیته‌های انجمن کراسفیت روز گذشته برگزار شد.
    در این جلسه‌ که با حضور آرش حبیبی رئیس هیات وزنه‌برداری استان فارس، محمد هاشم‌پور مسئول انجمن کراسفیت فارس، آرزو صادقی نایب رئیس بانوان کراسفیت، فروغی‌مهر دبیر انجمن و دیگر اعضای انجمن کراسفیت و جمعی از روسای انجمن کراسفیت شهرستان‌ها و ورزشکاران این رشته ورزشی برگزار شد؛ احکام تعدادی از مسئولین و سرپرستان کمیته‌های کراسفیت اهدا شد.
    هاشم‌پور در احکامی رضا آزاد را به عنوان مسئول کمیته سازمان لیگ، مقیمی سرپرست کمیته آموزش و پژوهش و عضو کمیته داوران، مومنی مسئول کمیته مسابقات، رحیم‌نژاد عضو کمیته آموزش و پژوهش، محمدرضا زارع مسئول کمیته آتش نشانی، خانم متحد مسئول کمیته کودکان و استعداد یابی بانوان، شیرین محمدشاهی مسئول کمیته فرهنگی، غلامرضا یونسی مسئول کمیته فنی، محسن کرمی سرپرست کمیته داوران، فاطمه بهمنی عضو کمیته داوران بانوان، ویدا اتفاق سرپرست واحد امور رفاهی، فاطمه جعفری عضو کمیته کودکان و استعدادیابی، زهرا شیرازی مسئول کمیته خدمات‌، مائده شکاری سرپرست واحد اشتغال، مریم رفعت‌ماه عضو کمیته داوران بانوان، فتحعلی‌نژاد‌شیرازی سرپرست کمیته استعدادیابی آقایان، میثم محجوبی مسئول کمیته روابط عمومی، عبداللهی مسئول کمیته نظارت و بازرسی، امیریان مسئول کمیته انضباطی-حقوقی و رنجبر را به عنوان مسئول واحد اداری و پشتیبانی معرفی کرد.
     
    *اجازه نمی‌دهیم وزنه‌برداری سایه سنگینی بر کراسفیت داشته باشد* 
    رییس هیات وزنه‌برداری فارس، به انتصاب محمد هاشم‌پور به عنوان مسئول کمیته انجمن کراسفیت فارس اشاره نمود که با برنامه‌ریزی و معرفی مجموعه و پکیج قابل قبول در سطح ملی و بین‌المللی و با تلاش‌های شبانه‌روزی توانسته است؛ شور و هیجان غیرقابل وصفی در این رشته ورزشی ایجاد نماید.
     آرش حبیبی با بیان این که وزنه‌برداری و کراس‌فیت به عنوان مکمل می‌توانند مسیر بسیار خوبی در جهت پیشرفت یکدیگر داشته باشند؛ تعامل مطلوب در این مسیر را مستلزم وجود هدایتگری متعهد و متخصص دانست.
    وی بر پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای تاکید کرد و افزود: فارغ از اتفاقاتی که در سالیان گذشته در این رشته ورزشی رخ داده است و به دور از هرگونه غرض‌ورزی و کدورت‌، دست در دست یکدیگر، تمام تلاش خود را برای دستیابی به جایگاهی که شایسته استان فارس است؛ انجام می‌دهیم و هیات وزنه‌برداری استان فارس به طور قاطع، حمایت خود را از انجمن کراس‌فیت اعلام می‌دارد. 
    وی خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم وزنه‌برداری سایه سنگینی بر کراسفیت داشته باشد چرا که هر دو باید دوشادوش یکدیگر به جلو حرکت کنند.
    *تاسیس آکادمی استعدادیابی*
    مسئول کمیته کراسفیت فارس از تاسیس آکادمی استعدادیابی در آینده نزدیک، خبر داد و گفت: در حال آماده سازی زیرساخت‌های آکادمی هستیم و به عنوان یک خادم و کوچکتر در حوزه بیزینس و تحصیلات آکادمیک تلاش می‌کنیم تا زمینه‌ساز پرورش جوان‌ها باشیم و ضمن برنامه‌ریزی و اسپانسری، آن‌ها را تا سکوی قهرمانی حمایت می‌کنیم.
     
    محمد هاشم‌پور بر ترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی تاکید کرد و گفت: در بحث استعدادیابی از شناسایی استعدادهای ورزشی در دیگر رشته‌های ورزشی چشم‌پوشی نمی‌کنیم و بر اساس آناتومی بدن و زیر نظر متخصصین ضمن شناسایی استعدادهای ورزشی، آن‌ها را در این مسیر هدایت کرده و پرورش می‌دهیم.
    *تجهیز مدارس شیراز برای آموزش کراس‌فیت*
     هاشم‌پور همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه‌ با آموزش و پرورش استان، در آینده نزدیک خبر داد و افزود: اقدام بزرگ کمیته کراسفیت، انعقاد این تفاهم‌نامه است که با اسپانسری هلدینگ هاشم‌پور، از سال آینده تمامی مدارس شهر شیراز برای آموزش کراسفیت جهت استعدادیابی، تجهیز خواهند شد.
    مسئول کمیته کراسفیت اضافه کرد: تمام کسانی که در انجمن کراسفیت به عنوان مربی فعالیت می‌کنند با شروع سال تحصیلی جدید در مدارس فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.
    وی گفت: با این روش، نزدیک به ۱۵ هزار نفر در رده‌های سنی مختلف به خانواده وزنه‌برداری و کراسفیت اضافه می‌شوند و با فیلترینگ، افراد مناسب برای رشته‌های وزنه‌برداری و کراس‌فیت را شناسایی و به مجموعه اضافه می‌کنیم.
    مسئول انجمن کراس‌فیت بر لزوم سرمایه‌گذاری بر استعدادهای شناسایی شده تاکید کرد و افزود: علاوه‌بر هلدینگ هاشم‌پور، ۲۲ هلدینگ دیگر از سراسر کشور اعلام آمادگی نمودند که در این مسیر، استعدادهای شناسایی شده را حمایت خواهند کرد.
    هاشم‌پور بر توجه مربیان در شناسایی استعدادها در دیگر رشته‌های ورزشی تاکید کرد و گفت: کار جذب و استعدادیابی را برای تمام رشته‌های ورزشی انجام می‌دهیم و با انعقاد تفاهم‌نامه با هیات پزشکی استان، تمامی دانش‌آموزان در هر رده سنی، آنالیز شده و در رشته ورزشی مناسب با آناتومی بدن، به باشگاه‌‌ها معرفی می‌گردند. 
    وی با بیان اهمیت موضوع قهرمان‌پروری یادآور شد: اگر ورزشکاران به درستی آنالیز شوند و در رشته ورزشی مناسب آموزش و پرورش یابند به طور قطع قهرمانان و استعدادهای بسیاری شکوفا خواهد شد.    
     
     
     
    شماره روزنامه:7777
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در پنج شنبه, 18 خرداد 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    آرشیو روزنامه

    Ad Sidebar
    Ad Sidebar-3