وارد حساب کاربری خود شوید

نام کاربر *
کلمه عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

فیلدها با ستاره (*) مشخص شده اند مورد نیاز است.
نام *
نام کاربر *
کلمه عبور *
تائید رمز عبور *
پست الکترونیک *
تأیید ایمیل *
کپچا *
Reload Captcha

    *تجلیل از پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در مراسم پدران گود*   منتخب سردبیر

    توسط پریسا گلریزخاتمی 24 ارديبهشت 1402 171 0
        آیین بزرگداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای با اجرای حرکات باستانی در محل زورخانه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) و تجلیل از پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای با عنوان پدران گود در شهر شیراز برگزار شد.
     
     مراسم گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای با اجرای حرکات باستانی همراه با تجلیل از پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در مراسم پدران گود با حضور سرفراز شکوهی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، مسوولان ستادی ورزش و جوانان استان، مسئول بسیج ورزشکاران، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز و تنی چند از مسئولین در زورخانه عل‌ابن‌ابیطالب(ع) با عنوان پدران گود در شیراز برگزار شد.
     
    محمد مهدی سرفراز شکوهی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به نقش اثرگذار ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در ایجاد روحیه پهلوانی و قهرمانی گفت: ورزش باستانی و زورخانه‌ای بدون شک به عنوان یکی از نمادهای ملی و غنی ورزشی ایران در جهان شناخته شده است، که پهلوانان نامداری از دیر باز در تاریخ این مرز و بوم نقش بسته‌اند.
    سرفراز شکوهی افزود: همواره باید از همه زحمت کشانی که در این عرصه تلاش می‌کنند، قدردانی به عمل آورد.
    سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس یادآور شد راه و سیره و روش ورزش پهلوانی زورخانه‌ای با نام حضرت علی علیه‌السلام عجین شده است و این مهم نشان دهنده اهمیت زیاد این ورزش در پالایش مرام و مردانگی و منزلت یک ورزشکار است.
    وی تصریح کرد: بدون تردید پیشکسوتان و جوانان و نوجوانان با تاسی از خصوصیات بزرگ امام علی علیه السلام به ورزش، تقویت اخلاق و منش انسانی خود ممارست می‏ورزند تا با ارتقای معیارهای اخلاقی و اجتماعی و دینی خود بیش از پیش در راستای ساختن آینده درخشان برای خود گام بردارند و پیشکسوتان به عنوان چراغ راهی برای جوانان همواره بازوان توانمند برای ورزش استان خواهند بود.
    گفتنی است؛ در پایان مراسم پس از اجرای ورزشکاران زورخانه علی بن ابیطالب (ع) با حضور مسئولین از پیشکسوتان زورخانه‌ای تجلیل و قدردانی گردید.
     
     
     
    شماره روزنامه:7758
    این مورد را ارزیابی کنید
    (1 رای)
    آخرین ویرایش در یکشنبه, 24 ارديبهشت 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
    از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
    در غیر این صورت، «عصر مردم» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    آرشیو روزنامه

    Ad Sidebar
    Ad Sidebar-3